شوالیه های فروش بسازید!

 

در بازار امروز فروش مهمترین عامل موفقیت یک بیزنس است. اگر شما بهترین کالا یا خدمت را داشته باشید اما نتوانید بفروشید، هیچ چیزی ارزشمندی ندارید! فیلیپ کاتلر می گوید: “تولید – فروش = آشغال”، چگونه همواره افزایش فروش و رضایت مشتری را داشته باشیم؟

عامل کاهش سود شما، پرسنل آموزش ندیده هستند!

 

شما هر سال یا هر ماه هزینه زیادی برای پیشرفت و بازاریابی می کنید تا مشتریان بیشتر و بهتری به سمت شما بیایند. مشتری در زمان خرید با کارکنان فروش شما ارتباط ایجاد می کند چرا که آنها خط مقدم فروش شما هستند. کارکنان فروش شما نماینده شما در ذهن مشتری هستند، اگر آنها خوب و حرفه­ای برخورد کنند، مشتری بیزنس شما را خوب و حرفه­ای می داند. اگر تیم فروش شما آموزش دیده و حرفه­ای نباشند، مشکلات بسیاری از جمله نارضایتی مشتریان، عدم افزایش فروش، ناهماهنگی در سیستم فروش و غیره بوجود می­ آید.

مطمئنم فکر کردید که:

اگر جای فروشنده هاتون می نشستید چقدر بهتر می فروختید!

 

تا به حال شده مشتریان از فروشنده­ های شما گله و شکایتی کنند؟ پیش آمده که از کارکنان خود بخواهید یک مشتری خاص را پیگیری کنند اما نتوانند کامل و دقیق انجام دهند؟ موردی بوده که به مشتری آماده و دست به نقد نتوانند بفروشند؟ یا اعتراض مشتری را با لحن نامناسب پاسخ بدهند؟ اگر این سوال به ذهنتان آمده است که چکار کنم این کارکنان قدرتمندتر از قبل شوند و حرفه­ای عمل کنند ، خوشبختانه ما جواب سوال شما را می دانیم!

ما جلسه ای کوتاه با شما برای بررسی روش­ها و فرایند فروش فعلی­تان خواهیم داشت. این جلسه برای بهینه کردن تکنیک های فروش و کاربردی کردن آموزش پرسنل شما خواهد بود. بررسی نقاط قوت و ضعف تیم فروش کمک می­کند که اثرگذاری بیشتری در آموزش کارکنان داشته باشیم!

چگونه پرسنل شما را آموزش می دهیم؟

 

پیشنهاد می ­کنیم یک گفتگوی صمیمانه داشته باشیم تا با توجه به نظرات و نیازهای شما؛ سرفصل­های آموزشی، تعداد جلسات و نکته ­های مهم را استخراج ­کنیم. خبر خوبی داریم! آموزش کارکنان با تعامل در کلاس و تمرین های عملی همراه است، همچنین از کارگاه آموزش کارکنان فیلمبرداری می­ شود. همچنین هدیه ما به شما ۳۰ روز آموزش آنلاین در کانال تلگرام اختصاصی به عنوان مکمل این آموزش حضوری خواهد بود.

جلسه ای جهت بررسی آموزش پرسنل

جهت بررسی سرفصل ها و جلسات کارگاه آموزشی مورد نیاز تیم فروش شما؛ خوشحال می شویم میزبان شما باشیم!

عناوین کارگاه های آموزشی

کار تیمی

انگیزه و هدف گذاری

فروشندگی پیشرفته

زبان بدن (Body Language)

فروشنده تلفنی

فن بیان و ارتباطات موثر

مکان برگزاری کارگاه حضوری آموزش کارکنان

در محل شرکت سفارش دهنده

 

مسیرذهنی امکانات سیار مخصوص آموزش کارکنان شما را در اختیار دارد. به راحتی می توان با : ویدئو پروژکتور + لپ تاپ + پرده قابل حمل کلاس آموزشی را در محل شرکت شما برگزار کرد.

در محل شرکت مسیرذهنی

 

امکانات مناسب آموزشی، و فضای صمیمانه به همراه محل پذیرایی جهت آموزش کارکنان شما در نظر گرفته شده است.