رویکردهای اشتباه در تبلیغات- قسمت دوم

دانلود فایل ویدویی:

حجم فایل: ۲۵٫۰۸ mb

فرمت فایل: mkv.

مدت زمان: ۹:۴۵ دقیقه

[vcex_button url=”http://masirezehni.ir/Dl-ca-tablighat/amuzeshe%20tablighat2.mkv” title=”Visit Site” style=”text-align: center” align=”text-align: center” color=”blue” size=”small” target=”self” rel=”none”]دانلود فیلم آموزشی[/vcex_button]

در صورتی که بستر اینترنتی خوبی ندارید و یا می خواهید در مصرف ترافیک اینترنتی خود صرفه جویی کنید می توانید از فایل صوتی این فیلم آموزشی استفاده کنید.

حجم فایل: ۴٫۴۵ mb

فرمت فایل: mp3.

مدت زمان: ۹:۴۵ دقیقه

[vcex_button url=”http://masirezehni.ir/Dl-ca-tablighat/amuzeshe%20tablighat2.mp3″ title=”Visit Site” style=”text-align: center” align=”text-align: center” color=”blue” size=”small” target=”self” rel=”none”]دانلود فایل صوتی[/vcex_button]

 

 

خلاصه ای از مطالبی که در این فایل آموزشی ارائه شده است:

عرض سلام و احترام خدمت خانواده محترم  مسیر ذهنی

درباره ویدیو: نادر قاهری هستم و طبق قولی که در فایل قبلی داده بودم بحث تبلیغات را در کنارهم ادامه میدیم. توی قسمت قبلی با رویکرد اشتباه اول که مردم جامعه میگن تبلیغات روی ما اثر نداره آشنا شدیم. دوستانی که هنوز فایل رو ندیدن خواهش میکنم که فایل قبلی را دانلود کنند تا در جریان بحثمون قرار بگیرند.

رویکرد دوم اینه که مدیران و صاحبان کسب و کارها میگن که ما تبلیغات نداریم ولی مشتریان خوبی داریم. خب این هم اتفاق می افتد و نمونش توی شرکت های خدماتی به وفور دیده میشه یا شرکت های صنایع غذایی و کالاهای مصرفی و دوست دارم اینجا در مورد جایگاه تبلیغات صحبت کنم. عزیزان تبلیغات جزئی از بازاریابی است و این شرکت ها دارن از ابزارهای دیگر بازاریابی استفاده می کنند. مثلا یک شرکت درو پنجره شاید هیچ تبلیغی نداره ولی مشتری خوبی داره. این شرکت احتمالا داره از ویزیتورهایی استفاده میکنه که دائما در حال مذاکره و فروش هستند یا داره از فروش تلفنی استفاده می کنه. یا شرکت دیگری که توی صنایع مصرفی هستند مثل پفک، دستمال کاغذی و از این قبیل کالاها. اینها احتمالا روی کانال توزیعشون خوب کار کردن و زمانیکه شما کانال توزیع قوی داری کالات رو میتونی داخل فروشگاه ها و هایپرمارکت های مختلف قرار بد. بنابراین تبلیغات کل فرایند بازاریابیتون نیست امّا کمک کننده و پشتیبان به بقیه اهرم های بازاریابیتونه.

فرض کنید که من چیپس دارم تولید می کنم طبیعتا وقتی کالام رو بخوام داخل فروشگاه قرار بدم به راحتی قبول نمی کنن. چرا؟ …. چونکه میگن مشتری قبولش نمیکنه. مشتری نمیخره و کالا روی دست ما میمونه.

خب درست هم میگن. راهکار چیه؟ ما برای تقویت کانال توزیعمون، برای اینکه فروشگا ها ما رو بپذیرن میتونیم از تبلیغات استفاده کنیم. همین که بگیم تبلیغات چیپسمون روی آنتنه و اگر هم فروش نرفت تمامی اجناس با هزینه خودمان برگشت داده بشه، راهی برای قبول نکردن اون فروشگاه نمی ذاریم. یا حتی میتونیم از گزینه های تخفیف برای اون فروشگاه استفاده کنیم. مثلا بگیم که ۱۰ تا کارتن از من بخری ۲ تا کارتن رایگان بهت میدم یا اینکه میتونی در مسابقه ماهیانه ما که چند ده میلیون جایزشه شکت کنی. برای شرکت هایی که می خوان به بازارهای مختلف نفوذ کنند اینها طرح هایی است که میتونیم استفاده کنیم.

 

رویکرد بعدی اینه که خیلی ها فکر می کنند که خدمات عالی بدهی کافیه. این عزیزان درست فکر میکنند اما کامل فکر نمی کنند. اگر شما خدمات و محصولات عالی دارید روی وفادار کردن مشتری تاثیر می گذارید. یعنی اگر من از محصول شما استفاده کنم و راضی باشم طبیعتا باز هم به شما مراجعه می کنم و این تجربه خوب اگر مدام تکرار بشه من جزء مشتریان همیشگی و طرفدار شما قرار میگیرم. من خود به خود محصول شما را تبلیغ می کنم برای شما اما این عزیزانی که میگن ارائه محصولات خوب کافیه، یک نکته را فراموش کرده اند. اینکه باید مشتری را به کسب و کارتون وارد بکنید و مشتری محصولات رو تجربه کنه یعنی پله اول رو ندیدن. شما هر چقدر محصول عالی و خوب داشته باشید ولی کسی نیاد ازش استفاده بکنه خب طبیعتا شکست می خورد و هیچ فرقی با کسب و کاری که خدمات بد ارائه می کنه ندارید، چون جفت کسب وکارها مشتری نداره و شکست می خورید.

 

مبحث جدید رو من سه روز دیگه روی سایت مسیر ذهنی قرار میدم که اگر علاقه مندید می تونید اون رو دانلود کنید. در رابطه با تبلیغات مجموعه ما محصول آموزشی تحت عنوان ” رمز و راز تبلیغات پولساز ” آماده کرده که شما می تونید این مطالبی که اینجا ارائه میشه را بطور مفصل و کامل تر از اونجا دنبال کنید.

متاسفانه یا خوشبختانه می تونم بگم که داخل کشور ما به موضوع تبلیغات خوب پرداخته نشده و این از دید من یک فرصته ، یک فرصته برای افرادی که به دنبال سود کردن هستند و به راحتی می تونید با روش های که توی دوره گفته میشه سودهای خیلی عالی در شرکتتون کسب کنید و یا اگر دنبال این هستید که مشاور تبلیغاتی بشید این فضا داخل ایران بسیار عالی است و کمبودش به شدت احساس میشه. مطالبی که توی این دوره گفته شده، گام به گام و قدم به قدم شما رو به سمت درست کردن یک تبلیغ موفق هدایت می کنه.

من سه روز دیگه مبحث جدیدی رو برای دانلود روی سایت قرار میدمو منتظر فایل بعدی باشید.

خدانگهدار

 

آژانس تبلیغاتی مسیر ذهنی میتواند بهترین انتخاب برای طراحی موشن گرافیک های مجموعه حرفه ای شما باشد.

 

محصولات پیشنهادی

[products columns=”4″ orderby=”title” order=”DESC” ids=”7047″]

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید

نظرات (1)

ارسال دیدگاه

7 + 2 =