تکنیک بازاریابی با QR code

ًQR code marketing

درباره ویدیو: عده ای از دوستان که فیلم رمز و راز تبلیغات پولساز را دیده بودند ایمیل زده بودند و راجع به QR code (کد QR) سوال پرسیده بودن و به دنبال ایجاد و ترفندهای استفاده از آن بودند. به ذهنم رسید که فیلم کوتاهی برای بازاریابی با این ابزار ساده بسازم تا بقیه دوستان هم بتوانند استفاده کنند.

از روش ایجاد QR code بصورت عملی تا نمونه هایی که شرکت مسیر ذهنی از آن استفاده کرده است در این فیلم صحبت شده است تا بصورت کاملا عملی و کوتاه از این ابزار ساده بازاریابی استفاده کنید.

 

برای طراحی موشن گرافیک های جذاب هستید مسیر ذهنی بهترین انتخاب شما میتواند باشد تا حرفه ای ترین ویدیو های تبلیغاتی را تجربه کنید.

 

زمان فیلم ۱۲:۲۱ دقیقه

فرمت فایل: mp4

حجم پایین: ۱۴٫۲۶MB

حجم بالا: ۳۴٫۰۲MB

[vcex_button url=”http://masirezehni.ir/NewQr/low/QR.mp4″ title=”Visit Site” style=”text-align: center” align=”text-align: center” color=”blue” size=”small” target=”self” rel=”none”]دانلود فیلم با حجم پایین[/vcex_button]

[vcex_button url=”http://masirezehni.ir/NewQr/h/QR%20code.mp4″ title=”Visit Site” style=”text-align: center” align=”text-align: center” color=”blue” size=”small” target=”self” rel=”none”]دانلود فیلم با حجم بالا[/vcex_button]

 تلگرام مسیر ذهنی

ارسال دیدگاه

− 4 = 4