مقاله در شماره ۹۶ مجله راز

نادر قاهری مقاله جذاب و کاربردی برای کسب و کارهای خانگی با موضوع ” ۴ اشتباه رایج در کسب و کارهای خانگی” به همراه یک هدیه ویژه مخصوص خوانندگان مجله راز در نیمه دوم مهر ماه ۹۵ مجله راز منتشر کرد.

همزمان با افزایش کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای خانگی هم رشد چشم‌گیری داشته است. شاید بسیاری از افراد به‌محض اینکه کسب و کارهای اینترنتی کوچکی را می‌شنوند با خود تصور می‌کنند که فردی از داخل خانه فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده است و آن را مدیریت می‌کند. درست است که این یکی از ایده‌های خوب در دنیای اینترنت و ارتباطات است اما حتی کار از این ساده‌تر شده است که شما از پایه فروشگاه اینترنتی‌ای را بسازید بلکه در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی‌ای وجود دارد که فضایی را به شما برای نمایش محصولاتتان اختصاص می‌دهد و یا اینکه از طریق شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام و تلگرام می‌توانید اقدام به فروش محصولات خود کنید و یا خانم‌های خانه‌دار می‌توانند از هنر آشپزی خود کسب درآمد کنند بدین ترتیب که با سایت‌هایی که در زمینه غذا و فینگرفود و شیرینی فعالیت می‌کنند همکاری داشته باشند و سفارش را از طریق مدیر سایت دریافت کنند و اقدام به تولید سفارش درخواستی کنند و آن را به مقصد ارسال نمایند.

در این مقاله علاوه بر بیان چند ایده سعی بر این است که اشتباهاتی که پس از ایده پردازی یک کسب و کار خانگی انجام می‌دهید را یادآوری کند تا از انحراف از جاده موفقیت جلوگیری کند.

نادر قاهری به همراه مجله راز هدیه شگفت انگیز برای خوانندگان در نظر گرفته اند:
اگر شما هم برای توسعه کسب و کار شخصی خود به دنبال را حل های عملی می گردید تا ماشین پولسازی خود را فعال کنید و به دنبال کلید طلایی کسب و کار می گردید، کافی است سوال خود را به شماره ۳۰۰۰۷۲۰۰۰ پیامک کنید. نادر قاهری در هر شماره به شما راه حل های طلایی ارائه می کند!

ارسال دیدگاه

68 − = 59