اثر مرکب

کتاب اثر مرکب

این کتاب درباره موفقیت است و آنچه باید انجام داد تا آن را کسب کرد. دیگر زمان آن رسیده است که یک نفر موضوع را مستقیم به شما بگوید. شما مدت‌زمانی طولانی فریب‌خورده‌اید. هیچ معجون معجزه‌آسای، فرمول مخی یا راه‌حلی سریع وجود ندارد. نمی‌توانید با دو ساعت کار کردن در روز در اینترنت، دویست هزار دلار درآمد داشته باشید، پانزده کیلوگرم در هفته وزن کم کنید، با استعمال کرم روی صورتتان بیست سال جوان‌تر شوید و روابط زناشویی‌تان را با یک قرص درمان کنید. هرگز نخواهید توانست موفقیت پایدار را با هر طرحی که برای درست بودن، بسیار واقعی به نظر می‌رسد بدست آورید. خیلی عالی بود اگر می‌توانستید موفقیت، شهرت، اعتمادبه‌نفس، روابط خوب، سلامتی و تمام مفاهیم خوب دیگر را در قالب یک بسته از فروشگاه محلی بخرید؛ ولی هرگز این‌گونه نیست.

ما مدام با تبلیغات هیجان‌انگیز که پولدار شوید، تناسب‌اندام پیدا کنید، جوان‌تر شوید، جذاب‌تر شوید و … بمباران می‌شویم. آن‌ها ادعا می‌کنند تمام این‌ها تنها با تلاش خیلی کم و با پرداخت مبلغی قابل حصول هستند. این پیام‌های تکراری تبلیغاتی، برداشت ما از تلاش برای رسیدن به موفقیت را دچار اختلال کرده است. ما نگرش ساده، اما عمیق خود را از اصول اولیه موفقیت از دست داده‌ایم.

من از این موضوع خسته شده‌ام. دیگر نمی‌خواهم بنشینم و این تبلیغات بی‌فایده و مضر را که مردم را از مسیر خارج می‌کنند ببینم. این کتاب را نوشتم تا دوباره شما را به اصول اولیه بازگردانم. می‌خواهم به شما کمک کنم تا از این اغتشاش‌ها و درهم‌ریختگی‌ها، رها و بر روی اصول اساسی متمرکز شوید. می‌توانید بلافاصله تمرین‌ها و اصول آزموده شده موفقیت موجود در این کتاب را در زندگی خود به‌کارگیرید و شاهد نتایج پایدار و ملموس آن باشید. می‌خواهم به شما آموزش دهم تا قدرت اثر مرکب را به کنترل خود درآورید. سیستم عاملی که زندگی شما را چه در جهت بهتر شدن و چه در جهت بدتر شدن تحت کنترل دارد. تنها در صورت استفاده درست از این سیستم‌عامل می‌توانید زنگی‌تان را متحول کنید. بدون شک شنیده‌اید که “می‌توانید هر آنچه را در ذهن دارید بدست آورید” درست است؟ خب، اما به شرط آنکه بدانید چگونه. اثر مرکب، دستورالعملی اجرایی است که به شما یاد می‌دهد چگونه در استفاده از این سیستم استاد شوید. وقتی مهارت لازم را کسب کردید، دیگر هیچ‌چیزی وجود نخواهد داشت که نتوانید آن را بدست آورید.

از کجا می‌دانم اثر مرکب تنها فرایندی است که می‌تواند که شما را به موفقیت نامحدود برساند؟ اول اینکه این اصول را در زندگی خود به کار بسته‌ام.بسیار متنفرم که نویسندگان، سنگ شهرت و دارایی‌هایشان را به سینه می‌زنند. بسیار مهم است که بدانید من از تجربیات شخصی‌ام در این کتاب صحبت می‌کنم و تئوری ثابت‌شده و عملی به شما ارائه می‌دهم. از موفقیت قابل‌ملاحظه‌ای در تلاش‌های تجاری‌ام برخوردار شده‌ام. این موفقیت فقط به این خاطر بوده که خود را ملزم ساختم با اصولی زندگی کنم که در این کتاب معرفی‌شده است. طی بیست سال گذشته، خیلی جدی بر روی موفقیت و دستاوردهای افراد مطالعه کرده‌ام. صدها هزار دلار صرف آزمودن ایده‌ها، منابع و فلسفه‌های مختلف کرده‌ام. تجربه شخصی من ثابت کرده است که مهم نیست چه چیزی یاد می‌گیرید یا از چه استراتژی یا تاکتیکی استفاده می‌کنید، مهم این است که موفقیت همیشه درنتیجه سیستم‌عامل اثر مرکب بدست می‌آید.

این کتاب با حذف تمام مطالب غیرضروری، بر روی اصولی تمرکز دارد که اهمیت واقعی دارند و بر روی روش‌های عملی و قابل حصول تأکید می‌کند. وقتی بر روی اصول پایه‌ای بیان‌شده در کتاب که درمجموع، سیستم‌عاملی را تشکیل می‌دهند، تمرکز کنید می‌توانید با بدست گرفتن کنترل آن‌ها، هر هدف و خواسته‌ای را که در زندگی دارید بدست آورید. این کتاب شامل ۶ اصل بنیادی است که با یکدیگر یک سیستم‌عامل را تشکیل می‌دهند. این سیستم‌عامل، اثر مرکب خوانده می‌شود.

در ادامه این کتاب قرار است یک برنامه عملی ملموس را با جزئیات دریافت کنید. بگذارید این طرح، انتظارات شما را تغییر دهد، فرضیات گذشته‌تان را پاک کند، حس کنجکاوی‌تان را شعله‌ور سازد و به زندگی‌تان ارزش ببخشد. در این کتاب ابزارهایی که در آن گنجانده‌ام، شامل بهترین مطالب و روش‌هایی است که تا به حال شنیده، دیده و آموخته‌ام. این کتاب عصاره بهترین مطالبی است که در هرماه نشریه success برای شما تهیه می‌کنیم و همه این‌ها در یک کتاب کوچک که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و بسیار ساده است، گنجانده‌شده است.

 

نام کتاب: اثر مرکب

نویسنده: دارن هاردی

مترجم: اکبر عباسی – شاهین بیات

ناشر: نسل نو اندیش

 

ارسال دیدگاه

+ 74 = 75