هدف ها را نشانه بگیرید!

 

به دنبال حل یک مشکل در بیزنس خود هستید؟ می خواهید بهتر و سریعتر اما اصولی پیشرفت کنید؟ برای هر یک از چالش هایی که در مسیر رشد بیزنس خود دارید راهکارهایی کاربردی و موفق داریم که جواب خود را پس داده اند! ابتدا موضوعات زیر را یک نگاهی بیندازید و اگر دوست داشتید بیشتر صحبت کنیم با ما تماس بگیرید!

 

شماره تماس هماهنگی: ۸۸۴۵۱۸۳۵- ۰۲۱

تبلیغات تاثیرگذار

 

می توان اهداف مختلف تبلیغاتی را با برنامه ریزی عملی و داشتن یک کمپین پیوسته به ثمر رساند. ترکیبی مناسب از روشهای مختلف تبلیغاتی و استفاده هوشمند از بازاریابی آنلاین رسیدن به مخاطبان هدف را ممکن می کند. هدف خود، مشتریان هدف، رفتار یا کاری که می خواهید مخاطب انجام دهد مثل خرید کردن، تماس و غیره را به کارشناسان ما در میان بگذارید…

بهبود فروش آنلاین

 

افراد زیادی به سایت شما سر می زنند اما لزوماً باعث افزایش فروش و درآمد نمی شوند. تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری فرایندی پیچیده است که متخصصین رفتارشناسی مسیر ذهنی به خوبی آن را برای شما پیاده سازی می کنند. وجود کانال های تبلیغاتی و هدایت مشتری به صفحات هدف شما و سپس تحلیل رفتار مشتریان و بهبود المان های روانشناسی فروش برای شما بسیار اهمیت دارد.

حضور قدرتمند در بازار

 

رقبای شما، مشتریان شما و حتی کارکنان شما تحت تاثیر تبلیغات شما می توانند متفاوت عمل کنند. وجود تبلیغات یکپارچه برنامه ریزی شده باعث می شود مشتریان وفادارتان افزایش پیدا کند، و حجم خرید و سفارش زیاد شود. مسیرذهنی بازاریابی را به شیوه های معمولی خیلی قبول ندارد و بدون شک خواهید دید که برای شما متناسب با بازار هدفتان شیوه هایی جدید خلق و استفاده می کند.

رتبه بهتر در جستجوی گوگل

 

گوگل منبع مهمی از مشتریان شماست! چرا؟ به این دلیل که افراد چیزی را که می خواهند بخرند، ابتدا در گوگل جستجو می کنند تا اطلاعاتشان را درباره قیمت، کیفیت، انواع مدل ها وغیره افزایش دهند تا بهتر تصمیم بگیرند. سئوی حرفه ای باعث بهبود جایگاه شما در نتایج جستجو می شود، تبلیغات کلیکی گوگل نیز موثر است. اما الان کدام یک برای شما به صرفه تر است؟ (با ما در ارتباط باشید)

برندسازی

 

برند شما در ذهن مشتریان جایگاه و مفهومی دارد که نشان دهنده ارزش برند شماست! برای بهبود ارزش برندتان نیاز است که با مشتری هدف خود در ارتباط باشید و مفهومی از کیفیت و منحصر به فرد بودن ایجاد کنید. فرقی نمی کند شما یک کالا می فروشید یا خدمتی ارائه می کنید، محصولتان را می خواهید معرفی کنید یا روی برندسازی شخصی کار کنید. تیم مسیرذهنی تخصص و ابزار لازم برای حضور پر رنگ شما در بازار را دارد.

حضور در نمایشگاه ها

 

اگر حضور در نمایشگاه با برنامه ریزی نباشد برگشت سرمایه مناسب نخواهد داشت. داشتن طراحی مناسب غرفه و پرسنل آموزش دیده، داشتن فرم دریافت اطلاعات و شیوه پذیرایی و برخورد همگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. مهمتر از همه پیگیری مشتریان بعد از نمایشگاه است که باید بسیار حساب شده و با برنامه ریزی پیگیری شود تا به نتایج فراتر از انتظار رسید!

ساخت تیم بازاریابی و فروش

 

وجود یک تیم حرفه ای و آموزش دیده در خط مقدم شرکت شما باعث فروش قدرتمند و زیاد می شود. فروشندگان شما نماینده برند شما هستند. چنانچه آن ها مناسب و سنجیده صحبت کنند، به اعتراضات با روی باز و منطقی پاسخ دهند مشتریان شما به برند شما اعتماد بیشتری پیدا می کنند. مسیرذهنی افتخار آموزش بهترین نیروهای فروش را با اساتید حرفه ای و اهل فن دارد.

وفادار سازی مشتریان

 

روش های مختلفی از جمله شیوه های نوین Gamification و باشگاه مشتریان برای وفادار سازی مشتریان وجود دارد. ما متناسب با مقیاس بیزنس شما طرح های وفادار سازی و تکرار خرید را اجرا می کنیم. با تبلیغ نویسی قوی کاری می کنیم که مشتریان از خدمات قدیمی و خوب شما دوباره استفاده کنند.

1- گفتگوی صمیمانه و بررسی نیازهای شما
2- تحلیل بازار هدف و رفتار مشتریان
3- بررسی راهکارهای کاربردی
4- پیشنهاد راهکار و شیوه همکاری
5- برنامه ریزی و اجرای دقیق
6- گزارش ارزیابی عملکرد و بهبود کارها

یک گفتگوی صمیمی درباره بازاریابی بهتر شما داشته باشیم؟

همین حالا جهت هماهنگی تماس بگیرید!

شماره تماس: ۸۸۴۵۱۸۳۵- ۰۲۱